Πως να συναρμολογήσετε εύκολα και χωρίς κόπο ένα συμβατικό σκάφος.

Τα φουσκωτά σκάφη PVC έχουν μια σειρά από προφανή πλεονεκτήματα σε σχέση με τα σκάφη με «σκληρή» γάστρα που είναι το μειωμένο βάρος, ο μικρός χώρος που χρειάζεται για αποθήκευση, η φορητότητα, η ασφάλεια, η γρήγορη συναρμολόγηση και το πιο σπουδαίο για πολλούς…. η… λογική τιμή.
Τα φουσκωτά σκάφη PVC, τα οποία έχουν πολλά από τα παραπάνω «ελαφριά» και «κινητά» χαρακτηριστικά, πρέπει να έχουν αξιοπρεπή τεχνικά χαρακτηριστικά που τους επιτρέπουν να ανταγωνίζονται τα παλαιότερα αντίστοιχά τους, όπως τα RIB, τα σκάφη με άκαμπτη γάστρα κύτος και τα μεγάλα σκάφη.
Υπεύθυνα για αυτό είναι τέτοια δομικά στοιχεία σκαφών PVC όπως η φουσκωτή καρίνα, ο σταθερός καθρέφτης (για την τοποθέτηση της μηχανής). Ένα τετοιο μια σκληρό δαπέδο, δίνει σε ολόκληρο ύτος το σκάφος την απαραίτητη ακαμψία και βοηθάει για να διατηρεί το σχήμα του.
Αυτό βελτιώνει την απόδοση του φουσκωτού σκάφους, βελτιώνει την ικανότητα ελιγμών, καθιστά δυνατή το εύκολο και γρήγορο πλανάρισμα, βελτιώνει την ασφάλεια, την άνεση κ.λπ.
Εδώ θα δούμε την διαδικασία εγκατάστασης ενός πατώματος από αλουμίνιο για ένα δημοφιλές μοντέλο ενός λειτουργικού και ευέλικτου φουσκωτού μηχανοκίνητου σκάφους που κατασκευάζεται από την εταιρεία – KOLIBRI , το KM-360 DXL.
Αυτό το μοντέλο διαθέτει ευρύχωρο πιλοτήριο, εξαιρετική αξιοπλοΐα, υψηλή σταθερότητα και ικανότητα μεταφοράς. Αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για οικογενειακές διακοπές και επαγγελματική χρήση.
Τοποθέτηση δαπέδου αλουμινίου για σκάφος KOLIBRI KM-360DXL

Εδώ βλέπουμε ένα συμβατικό φουσκωτό που χρησιμοποιεί για πάτωμα, πάνελ αλουμινίου τα οποία συνδέονται μεταξύ τους χρησιμοποιώντας ειδικά προφίλ – σχήματος Η και σχήματος U.
Η σανίδα δαπέδου για το μοντέλο KM-360DXL αποτελείται από 5 τμήματα. Για να δώσουν στη σανίδα δαπέδου πρόσθετη ακαμψία, χρησιμοποιούνται τραβέρσες που συνδέουν τα μέρη της σανίδας δαπέδου μεταξύ τους, παρέχοντας μια “μονοκόμματη” δομή.
Αυτός ο τύπος σανίδας δαπέδου έχει την υψηλότερη ακαμψία, η οποία είναι πολύ σημαντική για τα μηχανοκίνητα σκάφη με ξύλινο δάπεδο η αλουμινίου.
Τα μειονεκτήματα αυτού του τύπου δαπέδου, περιλαμβάνουν το περισσότερο βάρος και τον μεγαλύτερο χρόνο εγκατάστασης-αποσυναρμολόγησης σε σχέση με το πτυσσόμενο δάπεδο και τη φουσκωτό σανίδα δαπέδο Air-deck.
Πρώτα απ ‘όλα, επιλέξτε ένα κατάλληλο μέρος για να κάνετε την συναρμολόγηση της βάρκας σας – μια επίπεδη οριζόντια περιοχή χωρίς πέτρες, χτυπήματα και αιχμηρά κλαδιά.
Μπορείτε να τοποθετήσετε το σκάφος πάνω σε δύο παράλληλα κουπιά, αυτό θα βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος της ανώμαλης επιφάνειας.
Πριν τοποθετήσετε τη σανίδα δαπέδου, είναι απαραίτητο να φουσκώσετε τα μπαλόνια του σκάφους στο 1/3 του όγκου τους. Τότε το σκάφος να πάρει λίγο την φόρμα του και τα τμήματα να είναι ευκολότερα στην τοποθέτηση. Όλα τα τμήματα είναι αριθμημένα για να είναι η δουλειά μας πιο εύκολη.
- Ας ξεκινήσουμε με το πρώτο τμήμα, που είναι το μυτερό ξύλινο κομμάτι που πάει στην πλώρη. Το βάζουμε με την αντιολισθητική επιφάνεια προς τα πάνω. Κεντράρουμε τη βαλβίδα του μπαλονιού καρίνας με την τρύπα που έχει για τη βαλβίδα.

- Μετά τοποθετούμε το δεύτερο τμήμα. Κατά μήκος των άκρων κάθε τμήματος, θα δείτε ότι το προφίλ αλουμινίου είναι σε σχήμα Η και σχήμα U.

- Συνδέουμε το τρίτο τμήμα του δαπέδου με το δεύτερο, ταιριάζοντας τα προφίλ αλουμινίου.

- Στη συνέχεια, τοποθετούμε το πέμπτο τμήμα, το κεντράρουμε κάτω από την βαλβίδα αποστράγγισης της βάρκας και κάτω από τα ειδικά στοπ του καθρέφτη και ακουμπάμε στον καθρέφτη.

- Αφού τοποθετήσουμε το τέταρτο, σηκώνουμε και τα δύο τμήματα και τα ταιριάζουμε μεταξύ τους.

- Στο τελευταίο πέμπτο τμήμα, υπάρχει ένα προφίλ αλουμινίου τύπου Y. Αυτό επιτρέπει την σύνδεση των δύο τελευταίων τμημάτων και θα δούμε ότι τα δυο τελευταία κομμάτια, δημιουργούν οπτικά την όψη μια σκεπής σπιτιού.
Στη συνέχεια, πατήστε προς τα κάτω στο σχηματισμένο “σπίτι” και το δάπεδο παίρνει τη σωστή θέση του.

Για ευκολία στην εγκατάσταση, μπορείτε να βάλετε το κουπί κάτω από το σκάφος.
- Αφού τοποθετήσουμε την σανίδα δαπέδου και τοποθετήσουμε τις τραβέρσες , φουσκώνουμε στην ονομαστική πίεση πρώτα τα δύο μπαλόνια της πρύμνης του σκάφους, μετά την πλώρη και μόνο μετά στο τέλος φουσκώνουμε την καρίνα.
Η αποσυναρμολόγηση της σανίδας δαπέδου την πραγματοποιούμε με την αντίστροφη σειρά.
Ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο σας έγινε χρήσιμο για να κατανοήσετε πώς να εγκαταστήσετε σωστά μια σκληρό πάτωμα αλουμινίου η ξύλινο σε ένα συμβατικό σκάφος KOLIBRI.
Θα ήταν χαρά μας να απαντήσουμε στις τυχόν τεχνικές ερωτήσεις σας μέσω τηλεφώνου και e-mail που θα βρείτε στον ιστότοπο μας www.varkes.gr .

LOUKIANOS BOATS Φωκίδος 9-11, Πειραιάς , τηλ. 2105447452