Νέος εξωλέμβιος κινητήρας MERCURY V6 175 200 225 ίππων HP
Νέος εξωλέμβιος κινητήρας MERCURY V6 175 – 200 – 225 ίππων HP στην σειρά SEA – PRO

Νεες εξωλέμβιες MERCURY 175 200 225 V6
Στο Ναυτικό σαλόνι του Μαιάμι “Miami Boat Show 2018”. Ο Αμερικανός κατασκευαστής κινητήρων MERCURY marine παρουσιάsε ένα νέο εξωλέμβιο κινητήρα με μπλοκ V6 3,4 λίτρων, διαθέσιμο σε 3 ιπποδυνάμεις: 175, 200 και 225 ίππων.
Από την παρουσίαση των Verado το 2004, η Mercury μας είχε συνηθίσει σε μέτρια κυβισμού μπλοκ για να επιτύχει υψηλή ισχύ στους τετράχρονους εξωλέμβιου κινητήρες . Χάρη στη μαγεία του συμπιεστή, η Mercury e;ixe φθάσει τον κυβισμό των Verado στα μόλις 2,6 λίτρα για να φτάσει σήμερα στα 400 άλογα . Το 2011, η Mercury παρουσίασε την MERCURY 150 ch EFI . Αυτή τη φορά ήταν ένας εξωλέμβιος κινητήρας με ένα μεγάλο 4-κύλινδρο μοτέρ 3 λίτρων με απλή τεχνολογία και χωρίς να υπάρχει συμπιεστής . Αντικαθιστά de facto το 150 Verado που είχε γίνει γίνει πολύ ακριβή για να είναι ανταγωνιστική.
Το 2018 η Mercury εμφανίζει και πάλι μια εξωλέμβια μηχανή με ένα μεγάλο μοτέρ V6 των 3,4 λίτρα στα 175, 200 και 225 άλογα. Είναι μια επιστροφή στην απλή τεχνολογία , αποδεδειγμένη, επιτρέποντας την ανάπτυξη κινητήρων με πολλή ροπή χωρίς ο κινητήρας να είναι υπερβολικά βαρύς . Αντίθετα, στην Yamaha προτιμάει να παραμένει στους 4 κυλίνδρους για 175 και 200 άλογα, ενώ η Suzuki έχει V6 και 4 κυλίνδρους για την ισχύ των 200 ίππων.
Οι νέες εξωλέμβιες Mercury FourStroke και SeaPro είναι κατασκευασμένες με τη νέα πλατφόρμα V-6 των 3.4 λίτρων Mercury, η οποία έχει σχεδιαστεί για να είναι ισχυρή, ελαφριά, συμπαγής και οικονομικά αποδοτική.
“Αυτή η νέα εξωλέμβια θα βοηθήσει την Mercury για να κερδίσει την ηγετική θέση στην κατηγορία των 175-225 HP εξωλέμβιων, δήλωσε ο John Pfeifer, πρόεδρος του Mercury Marine. “Αυτά τα νέα εξωλέμβια απευθύνονται σε εφαρμογές ψυχαγωγικών και εμπορικών εφαρμογών, ενισχύουν τη βασική γκάμα προϊόντων μας, ενισχύοντας την επιτυχία των πρόσφατων προγραμμάτων μας και παρέχοντας τις απαιτήσεις των παγκόσμιων πελατών μας”.

mercury-v6-175-200-225
Επιπλέον, τα εξωλέμβια 3.4L V-6 είναι εξαιρετικά ευέλικτα, προσφέροντας τη δυνατότητα μηχανικών ή ψηφιακών χειριστηρίων, υδραυλικού ή υδραυλικού τιμονιού και ασπρόμαυρων πτερυγίων σε προϊόντα της FourStroke, καθώς και ποικιλία χρωμάτων πίνακα προφορών. Αυτή η ευελιξία καθιστά το νέο V-6 ιδανικό κινητήρα για όσους σκέφτονται να τοποθετήσουν νέο κινητήρα σε υπάρχον σκάφος.
“Αυτά τα outboards θέτουν ένα νέο σημείο αναφοράς στη ναυτιλιακή βιομηχανία”, δήλωσε ο Pfeifer. “Είναι οι πιο ήσυχοι, ελαφρύτεροι, ομαλότεροι, γρηγορότεροι και πιο αποδοτικοί κινητήρες που έχουμε παράγει σε αυτή τη σειρά”.
Ο νέος κινητήρας FourStroke όχι μόνο παρέχει πολλά κυβικά στα 200 HP, αλλά είναι εξαιρετικά ελαφρύ με βάρος στα 216 κιλά – το μικρότερο βάρος στην κατηγορία του κατά περισσότερο από 10 κιλά.
Ο MERCURY 3.4L V-6 FourStroke μπορεί να υπερηφανεύεται για την καλύτερη επιτάχυνση κατά 20% περισσότερη ροπή από τον πλησιέστερο τετρακύλινδρο ανταγωνιστή σε ταχύτητες κρουαζιέρας.
Η αποδοτικότητα καυσίμου είναι επίσης ασύγκριτη – ο νέος 3.4L V-6 FourStroke έχει βαθμονομηθεί για να μεγιστοποιήσει την οικονομία καυσίμου κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, αποφέροντας ένα πλεονέκτημα έως 15% σε σύγκριση με τον κοντινότερο τετρακύλινδρο ανταγωνιστή.

νέοι κινητήρες Mercury mercury-v6-175-200-225
Άλλες καινοτομίες στο 3.4L V-6 περιλαμβάνουν:
- Μια θύρα επιθεώρησης στο καπάκι που παρέχει εύκολο έλεγχο και πλήρωση λαδιού (αν χρειαστεί) χωρίς να αφαιρεθεί το κάλυμμα, καθιστώντας την συνήθη συντήρηση πιο εύκολη από ποτέ.
- Δυνατότητα διαχείρισης μπαταρίας χωρίς φορτίο που προστατεύει τους καταναλωτές από την αποστράγγιση των μπαταριών κατά τη λειτουργία πολλαπλών ηλεκτρονικών συσκευών και την καλύτερη απόδοση φόρτισης στην κατηγορία των 20 Amp στις 650 σ.α.λ.
- Προσαρμοζόμενος έλεγχος ταχύτητας που διατηρεί RPM ανεξάρτητα από αλλαγές φορτίου ή συνθηκών, βελτιώνοντας την εμπειρία οδήγησης.
Με το εμπνευσμένο από την απόδοση διπλό cam cam (quad cam) και το σχεδιασμό τεσσάρων βαλβίδων, ο κινητήρας θα φτάσει σε υψηλότερες ταχύτητες, πιο γρήγορα.
Επιπλέον, αυτό το εξωλέμβιο είναι το μόνο του είδους του που διατηρεί τις στροφές ανά λεπτό ανεξάρτητα από τις μεταβολές φορτίου ή συνθηκών και προσφέρει μια πιο «σπορ» αίσθηση στους οδηγούς.
Οι νέοι κινητήρες παρέχουν εξοικονόμηση καυσίμων στον καταναλωτή. Στην κρουαζιέρα και στο WOT, τα νέα τετράχρονα εξωλέμβια εκμεταλλεύονται την ιδιόκτητη βαθμονόμηση “Advanced Range Optimization” (ARO) του Mercury για να παράγουν μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου από τον κινητήρα που αντικαθιστά και τον πλησιέστερο τετρακύλινδρο ανταγωνιστή.
Εκτός από τις θρυλικές μαύρες μηχανές του Mercury, αυτή η νέα σειρά διαθέτει τρεις αποχρώσεις λευκού για τα εξωλέμβια 200 HP και 225 HP.
Για πρώτη φορά, ο Mercury θα προσφέρει επίσης τέσσερα χρώματα πίνακα με έμφαση και πάνελ έτοιμα για βαφή, τα οποία επιτρέπουν την εξατομίκευση.
Το νέο V-6 3.4L διαθέτει εξαιρετική ποιότητα θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας και αντιπροσωπεύει μια εξέλιξη από τα τρέχοντα προϊόντα. Βασικά χαρακτηριστικά βελτίωσης NVH περιλαμβάνουν:
- Ο σχεδιασμός V-6 είναι φυσικά ισορροπημένος.
- Ο θόρυβος επαγωγής πολλαπλών θαλάμων εισπνέει πολλαπλούς θαλάμους.
- Τα καλύμματα του μπεκ ψεκασμού μειώνουν τον θόρυβο υψηλής συχνότητας.
- Τα ειδικά χαρακτηριστικά του καλύμματος εμποδίζουν την είσοδο του θορύβου στον χειριστή.
Όπως όλες οι εξωλέμβιες μηχανές Mercury SeaPro, το τετράχρονο V4 3.4L V-6 είναι κατασκευασμένο για ανθεκτικότητα και αξιοπιστία .
Παρόμοια με τις εξωλέμβιες 3.4L V-6 175-225 HP FourStroke, το νέο εξωλέμβιο 200 HP V-6 SeaPro διαθέτει τη βαθμονόμηση “Advanced Range Optimization / ARO”, η οποία αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς Mercury για τη βελτιστοποίηση της εξοικονόμησης καυσίμου.
Το ECU θα προσαρμόσει αυτόματα την τροφοδοσία όταν οι συνθήκες είναι σωστές. Το ARO επιτρέπει τη βέλτιστη απόδοση καυσίμου, δίνοντας στους καταναλωτές την εμπιστοσύνη να μένουν μακρύτερα στο νερό.
Αποκτήσετε πρώτοι τους νέους κινητήρες της MERCURY 175, 200 και 225 από LOUKIANOS BOATS και η τοποθέτηση στο σκάφος είναι δώρο από εμάς!!!